Rosanna Damstoft

Underviser i: Naturdage på Sjælland.

Rosanna er udannet phytoterapeut.

Man kan bruge uddannelsen på mange måder. For Rosanna blev det rimelig hurtigt klart, at det er de nordiske urter som er hendes hjertebarn. Interessen går specielt på, hvordan og hvor man selv finder dem, laver urtemedicin af dem, bruger dem i maden og myterne omkring dem.

Under uddannelsen elskede hun turene over til Anemette Olesen. Her på skolen bemærkede vi tidligt hendes interesse og ikke mindst viden og flair for faget. Vi er glade for, at Rosanna er vores underviser i naturdagene på Sjælland.

Til hverdag arbejder hun også med at holde urtevandringer, workshops og kurser særligt om nordisk urtemedicin, urterne i maden og hverdagen.

Desuden laver hun en til en konsultationer, hvor hun vejleder i brugen af kost og urter i hverdagen ved sygdomme og ubalancer.

Du kan læse mere om Rosanna her: